Bratki przy DZIKu

20 Kwi

IMG_6512

Korzystając z wolnego dnia poszłam – jakżeby inaczej – pogrzebać w ziemi. Zaprzyjaźniona grupa Kwiatkibratki sadziła wraz z warszawiakami kwiaty przed mokotowskim DZIKiem. Symbolicznie posadziłam bratka, pograbiłam i powdychałam wiosenne warszawskie powietrze. Polecam wam wizytę w DZIKu, czyli Domu Zabaw i Kultury, mieszczącym się w pięknej willi, wejście do której zdobią od dziś bratki.

A tu można posłuchać, o czym w zeszłym roku rozmawiałam z Grzegorzem Młynarskim w audycji Radio Kwiatkibratki.

IMG_6516

IMG_6519

IMG_6511

IMG_6510

Skomentuj

