Balkonowy update

26 Kwi

IMG_6610

Balkon rośnie sam. Ciężko mi przychodzi nurzanie się w ziemi, kiedy wracam do domu po całym dniu pracy w ogrodzie i chciałabym w końcu nie być zakurzona :) Ale samo się nie wysieje, po trochu wypełniam więc balkon donicami. Siałam m.in. buraki, o których napiszę wkrótce. Na zdjęciu powyżej kiełkująca marchewka. Poniżej rzodkiewka, szybko rośnie, posieję chyba kolejną turę nasion.

IMG_6613

W skrzynce z „chwastami” kiełkuje mieszanka roślin miododajnych

IMG_6612

Groszek pachnący

IMG_6620

Lawenda przetrwała łagodną zimę w skrzynce i odbija

IMG_6614

Odpowiedzi: 3 to “Balkonowy update”

  1. Michalina Maria Matczak Kwiecień 26, 2013 @ 7:45 pm #

    Zasiałam na swoim balkonie również marchew i rzodkiewki i mam pytanie: czy teraz, gdy trochę urosły i pojawiły się tak, jak na zdjęciu, listki, trzeba je przesadzać? To moje pierwsze warzywka posadzone na balkonie :)

    • Iga Kołodziej Kwiecień 26, 2013 @ 10:06 pm #

      Jeśli rosną zbyt gęsto, trzeba je przerwać (przerzedzić) – marchew i rzodkiewka raczej źle znoszą przesadzanie :)

Skomentuj

