Zakupy i zasiewy

8 Maj

IMG_6710

Wróciłam z majówki i na bazarze Koszyki spotkałam Pana Ziółko. Kupiłam kocankę włoską (Helichrysum italicum), czyli „curry plant” (pachnie obłędnie, jak mieszanka przypraw curry) i aloes. Wszystkie zioła w doniczkach są po 5 zł (a widziałam m.in. miętę, werbenę, bazylię, lubczyk, rozmaryn i trochę dość egzotycznych roślin), a trawa cytrynowa po 8 zł. Jeszcze tam wrócę, pewnie i z aparatem. Tymczasem polecam odwiedzić Pana Ziółko, na Koszykach jest we wtorki i piątki. Od oglądania tego, co pozostało z przepięknej hali (a są to dwie sypiące się oficyny) niestety pęka serce.

IMG_6728

Balkon jak to balkon, rośnie. Wbrew prognozom mojej mamy jeszcze się nie urwał (ale na wszelki wypadek odpukuję w niemalowane). Wykiełkowała nasturcja

IMG_6733

Rośnie melisa

IMG_6736

I mięta

IMG_6738

Na parapecie szaleje cukinia i ogórki (większość pójdzie do ogrodu, ale może spróbujemy coś zasadzić na balkonie)

IMG_6716

IMG_6715

Rozsada sałaty długo stała w miejscu, ale trochę się w ostatnim tygodniu ruszyła

IMG_6739

Rzodkiewka też idzie do góry (chyba rośnie za gęsto), rukolę niedługo będzie można jeść.

IMG_6722

Jedna odpowiedź to “Zakupy i zasiewy”

  1. Super będę śledzić – tez mam balkonowy ogródek :)

Skomentuj

