Spotkanie z Richardem Reynoldsem

18 Maj

IMG_7072

18 maja w Lublinie z okazji Lub design! miało miejsce spotkanie z Richardem Reynoldsem, najbardziej znanym ogrodniczym partyzantem, prowadzącym stronę guerrillagardening.org. Richard opowiadał o własnych działaniach, pokazał też kilka przykładów z Polski – między innymi działania Jodie Baltazar z PIXXE.

IMG_7075

Przed wykładem przeszedł się po mieście i znalazł kilka miejsc wołających o interwencję :)

IMG_7078

Po wykładzie, w części dyskusyjnej opowiedziałam i ja o peronie w Ursusie i moich dotychczasowych doświadczeniach z guerrilla gardening.

Miałam okazję zamienić z Richardem kilka słów po wykładzie. Opowiedziałam mu o akcji Żolibuh, na którą wraz z grupą kwiatuchi i kolektywem Sie-je w mieście zbieramy środki na portalu polakpotrafi.pl. Będziemy na Żoliborzu sadzić niezapominajki i rośliny jednoroczne – nie na nielegalu, bo miasto zna i akceptuje te działania. Wszystkie zebrane środki będą przeznaczone na sadzonki i podlewanie nasadzeń, jeśli chcecie nas wesprzeć, przyda się każda złotówka. Richard Reynolds nas wspiera (nie że napadłam go z niezapominajką i teraz wykorzystuję do niecnych celów, poprosiłam o zdjęcie dla promocji Żolibuha). Jeśli chcecie nas wspomóc – link do strony crowdfundingowej

IMG_7080

Okazało się, że na sali jest pani, która zna i lubi mojego bloga – pozdrawiam, wzruszyłam się :) przepraszam także wszystkich, których prosiłam o napisanie maila zamiast dłużej pogadać – ale spotkanie z autorytetem zrobiło mi kompost z mózgu :) umówiliśmy się w przyszłym tygodniu w Londynie (lecę na festiwale Chelsea Flower Show i Chelsea Fringe – upolowałam bilety lotnicze za 19 zł;) Obejrzę na żywo partyzanckie ogródki i może nawet uda się nam coś posadzić!

A tak na koniec – cieszę się z tego, co dzieje się w moim rodzinnym mieście. Bo dzieje się dużo. Czekamy na ogrodniczych partyzantów :)

Jedna odpowiedź to “Spotkanie z Richardem Reynoldsem”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Żolibuh – Warszawa w kwiatach | Mint&Lavender - Maj 21, 2013

    […] Richard Reynolds, najsłynniejszy ogrodniczy partyzant, też nas wspiera. […]

Skomentuj

