Balkon

5 Czer

IMG_8285

Sałata w końcu zaczęła szybciej rosnąć – niedługo pierwsze zbiory. Wygląda na to, że pasuje jej towarzystwo pomidorów. Wzajemne oddziaływanie substancji wydzielanych przez na przykład rośliny różnych gatunków to allelopatia – polecam zgłębić temat, jeśli zechcecie sadzić różne warzywa w tym samym pojemniku.

IMG_8293

Od lewej: burak liściowy ‚Lucullus’ z bratkami, marchewka, buraki ‚Czerwona Kula’:

IMG_8282

Buraki odmiany ‚Egipski’:

IMG_8287

Fasola:

IMG_8288

Mięta-gigant:

IMG_8284

Lawenda, która sama wysiała się w balkonowej skrzynce:

IMG_8301

Goździki, lawenda i groszek pachnący:

IMG_8289

I jeden z nielicznych zakątków bez warzyw:

IMG_8304

A tak kwitnie facelia, niemiłosiernie wygniatana przez kota:

IMG_8305

A na koniec widok na połowę balkonu – żebyście nie myśleli, że mam za dużo miejsca :)

IMG_8292

Odpowiedzi: 8 to “Balkon”

  1. http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/ Czerwiec 5, 2013 @ 12:50 pm #

    A u mnie zaowocowała pierwsza poziomka :) fotka w ostatnim poście.

  2. Cullen Czerwiec 5, 2013 @ 12:57 pm #

    Dopiero dojrzałam, że na balkonie są regały – świetny pomysł, jeśli się kiedyś dorobię balkonu to z chęcią ten pomysł przygarnę :)

  3. Ania Czerwiec 6, 2013 @ 10:42 am #

    Super. Ja w tym roku zaczęłam swoją przygodę z balkonem. Czy burak liściowy dobrze wschodzi, bo właśnie chcę go posiać?

  4. Asia Sierpień 9, 2013 @ 3:59 pm #

    Mamy podobną ilośc roślionek na balkonie, tylko,że ja z jadalnych mam czarna porzeczkę. Za rok chcę menu wzbogacić o truskawki, pomidorki koktajlowe i zioła:)

  5. michalina Kwiecień 10, 2014 @ 8:32 am #

    o mamo! Jak cudownie!!!! Właśnie słucham Pani w Trójce :)

Skomentuj

