Jazdów 10/6

28 Lip

IMG_8828

Mam ogród. Nie jest mój i jest na chwilę, ale strasznie i tak mnie cieszy. Miasto użyczyło nam na kilka letnich miesięcy jeden z domków fińskich, który użytkujemy wraz ze Stowarzyszeniem Ptaki Polskie. Dom otoczony jest ogrodem, w którym posialiśmy warzywa, posadziliśmy ogórki i pomidory, a Ptaki Polskie sadzą rośliny, które mają jadalne owoce lub tworzą miejsca do gniazdowania ptaków. Nie wiem, co stanie się dalej z domkami fińskimi, ale mam nadzieję, że miasto odstąpi od planów wyburzenia domków i budowania tam nowych ambasad. Najlepiej byłoby, gdyby Jazdów pozostał otwarty dla warszawiaków. Możecie nas odwiedzać – o atrakcjach w ogrodzie piszemy na fanpage’u Sie-Je w mieście :) polecam również wizytę w pozostałych domkach, o których można poczytać na stronie Otwarty Jazdów.

IMG_8912

IMG_9372

IMG_9381

IMG_9385

IMG_9389

IMG_9392

IMG_9384

IMG_9395

A tak wygląda skrzynkowy warzywniak, który pomogłam urządzić u sąsiadów – w Kibucu Warszawa.

IMG_9364

 

 

Skomentuj

