Urodzaj

15 Sier

IMG_3084

W tym roku na balkonie głównie pomidory, selery i zioła. I dwie papryczki chili, które radzą sobie całkiem nieźle, chociaż coś je podgryza. Po pladze mszyc, skutecznie zwalczonej naparem z pokrzywy, na balkonie pojawiły się przędziorki. Walczymy dalej. Pomidory tymczasem w końcu zaczęły dojrzewać – świetnie radzą sobie ‚Pokusa’ i miniaturowy ‚Red Robin’. Upały trochę dały się im we znaki, ale odżywają przy ochłodzeniu. Co u mnie? Pracuję, niekoniecznie w ogrodach, chociaż czasem prowadzę warsztaty albo coś posadzę. Myślę o książce, którą planuję napisać – nie będzie to literatura piękna, bo talentu literackiego brak, ale będzie to książka o ogrodach. Jeśli plan pozyskania środków na pisanie się powiedzie.

IMG_3078

IMG_3026

IMG_3049

IMG_3076

IMG_3052

IMG_3080

IMG_3060

IMG_3077

IMG_3079

W bonusie trochę zbiorów z Jazdowa

IMG_2883

 

 

Odpowiedzi: 4 to “Urodzaj”

  1. Shigella deShige Sierpień 19, 2014 @ 9:36 pm #

    A moje pomidorki zezarly en masse mączliki. Czosnek im nie robi, rozwazam wrotycz

  2. Kompostownik Sierpień 21, 2014 @ 10:42 am #

    U mnie wszystko zjadły szkodniki, już nie mam siły :(

  3. Pola Sierpień 23, 2014 @ 2:55 pm #

    Smakowicie wyglądają. Ten rok to chyba w Warszawie istna plaga patogenów, wszyscy się skarżą na robale albo grzyby. Taki rok! Mam pytanie – chilli hodujesz z nasion czy wysadzasz zakupione flance? Czy trzeba dużo wcześniej wysiać i mieć szklarenkę czy coś? Mam kiepskie doświadczenia z uprawianiem czegokolwiek zimą na parapecie, zawsze otrzymywałam wątłe i bławe sadzonki bo ciemno i za ciepło w mieszkaniu.

    • Iga Kołodziej Sierpień 23, 2014 @ 3:19 pm #

      Kupuję flance. W tym roku kupiłam dwie sadzonki, pomidorów za to miałam tyle, że oddałam w sumie kilkunastu osobom. Mam małą szklarenkę, chociaż służy głównie do dekoracji, to trzymałam w niej rozsadę pomidorów wczesną wiosną :)

Skomentuj

